GospodarkaPolskaCukiernia Sowa i Allegro najchętniej rekomendowanymi markami w Polsce

Karol Kwiatkowski22 lipca, 20213 min
Potrzebujemy Twojej pomocy, żeby wciąż tworzyć niezależne, wolne media. Jak możesz nam pomóc?

 

Za pomocą Pay Pal'a:
Za pomocą przelewu tradycyjnego:

 

Fundacja „Będziem Polakami”
ul. Podhalańska 3
85-123 Bydgoszcz
PKO BP PL04 1020 1462 0000 7902 0326 0783
Tytuł przelewu: darowizna na cele statutowe

Z polskiej części rankingu YouGov Recommend, w którym pokazane są najchętniej polecane marki, wynika, że nad Wisłą najchętniej rekomendujemy Cukiernię Sowa i Allegro. Największe wzrosty odnotowuje sieć sklepów Netto, Obi i H&M -informują Witualne Media.

YouGov to międzynarodowa firma działająca w branży badań rynku, sondaży i analizy danych. Jej obszarem działania jest Internet. Firma ta przygotowuje co roku ranking YouGov Recommend, w którym pokazane są najchętniej polecane marki na całym świecie. Partnerem agencji w Polsce jest Inquiry.

Pierwsze miejsce w rankingu YouGov Recommend 2021 w Polsce zajmuje Cukiernia Sowa – wskaźnik rekomendacji dla tej marki (wśród klientów) wynosi ponad 85 proc. Słodkim przyjemnościom niewiele ustępuje Allegro, zaś na trzecim miejscu znalazł się internetowy sklep rossmann.pl. Kolejne marki w zestawieniu Top 10 to pyszne.pl , 4F, Zara, Rossmann, AXA, Lidl oraz empik.com – czytamy na portalu.

W osobnym rankingu wyróżnione zostały te firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost wyników w stosunku do ubiegłego roku (Top Improvers). W ciągu ostatniego roku w Polsce największy wzrost indeksu zanotowały sieci Netto, OBI oraz H&M; na dalszych miejscach znalazły się Carrefour, kik, Dino i Żabka. Listę Top Improvers zamykają Biedronka, Aldi i McDonald’s.

Na liście YouGov Recommend Top 10 znajdują się nie tylko wielkie marki, ale też lokalne firmy, które cały czas pracują nad relacją z klientami. Widzimy też, że mimo pandemii wiele firm zdołało znacząco poprawić swoje wyniki.

– Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry.

Natomiast globalny ranking otwiera Toyota, dalej są Netflix, Samsung, Nike i adidas.

Źródło: Wirtualne Media.

Udostępnij:

Karol Kwiatkowski

Wiceprezes Zarządu Fundacji "Będziem Polakami" - wydawcy Naszej Polski. Dziennikarz, działacz społeczny i polityczny.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

6 + trzy =