ZagranicaLogo w walce z epidemią

Paweł Skutecki Paweł Skutecki26 marca, 20202 min

Wielkie koncerny włączają się w akcję uświadamiania jak ważne jest, żeby w obliczu epidemii zachować odległość między ludźmi. 

O akcji polegającej na zmienionych logotypach i nowych sloganach poinformowała dzisiaj telewizja CNN. Naruszenie takich firmowych świętości jak logotypy McDonalds czy Coca-Cola ma zwrócić uwagę ludzi na powagę sytuacji. 

McDonalds w Brazylii zmienił logo wskazując na konieczność zachowania dystansu między ludźmi

Billboard Coca-Cola w Stanach Zjednoczonych mówi: „Trzymanie dystansu to najlepszy sposób żeby pozostać razem”

Audi mówi wprost: trzymaj dystans.

Volkswagen dziękuje za trzymanie odległości między ludźmi.

Udostępnij:

Paweł Skutecki

Paweł Skutecki

Dziennikarz, działacz społeczny i polityczny. Redaktor naczelny portalu Nasza Polska.

Zobacz także

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

8 − one =

Masz ciekawy temat? Napisz do nas!

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy temat? Napisz do nas! Listy od czytelników wielokrotnie nas zainspirowały, a na ich podstawie powstały liczne teksty. Wiele listów publikujemy w całości. Wszystkie znajdziecie tutaj.

Napisz list: redakcja@naszapolska.pl