ZagranicaLogo w walce z epidemią

Paweł Skutecki Paweł Skutecki26 marca, 2020

Wielkie koncerny włączają się w akcję uświadamiania jak ważne jest, żeby w obliczu epidemii zachować odległość między ludźmi. 

O akcji polegającej na zmienionych logotypach i nowych sloganach poinformowała dzisiaj telewizja CNN. Naruszenie takich firmowych świętości jak logotypy McDonalds czy Coca-Cola ma zwrócić uwagę ludzi na powagę sytuacji. 

McDonalds w Brazylii zmienił logo wskazując na konieczność zachowania dystansu między ludźmi

Billboard Coca-Cola w Stanach Zjednoczonych mówi: „Trzymanie dystansu to najlepszy sposób żeby pozostać razem”

Audi mówi wprost: trzymaj dystans.

Volkswagen dziękuje za trzymanie odległości między ludźmi.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

nine + 11 =