Zastanawiasz się nad reklamą w Google? Oto kilka informacji, które Cię przekonają!

Artykuł Partnera2 grudnia, 20226 min

Doskonale rozumiemy, że stoisz aktualnie przed niezwykle trudnym wyborem. Bez marketingu ciężko wyobrazić sobie skuteczną sprzedaż, natomiast postawienie na konkretną metodę z całą pewnością nie należy do najłatwiejszych zadań. Zastanawiasz się nad wyszukiwarką Google? Już prawdopodobnie słyszałeś o największych zaletach tego narzędzia. Przeczytaj ten artykuł, gdzie prezentujemy najważniejsze informacje na temat reklamy w Google. Pora na zdecydowany ruch!

Kilka milionów unikalnych odsłon dziennie. Cała Polska korzysta z Google

Chociaż brzmi to nieprawdopodobnie, wyszukiwarka Google to jedyne narzędzie marketingowe, które może pochwalić się kilkoma milionami unikalnych odwiedzin dziennie. Mowa tutaj o samej Polsce, globalnie ta statystyka wygląda jeszcze bardziej imponująco. Co to oznacza dla Ciebie jako potencjalnego reklamodawcy? Nic innego, jak możliwość zaprezentowania się przed największą publicznością w sieci. Inwestując w profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych stoisz przed okazją na zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Będzie to element kluczowy, jeżeli marzysz o regularnym pozyskiwaniu dziesiątek, a może i nawet setek Klientów. Ci przeważnie decydują się na ograniczenie wyszukiwań jedynie do pierwszej strony z wynikami. Dlatego właśnie  marketing w postaci SEO okazuje się być niezbędnym. Szukasz alternatyw dla pozycjonowania? Warto przemyśleć płatne kampanie Google Ads. One również mogą pokazywać się na pierwszej stronie SERP, w dedykowanej do tego sponsorowanej sekcji. Dzięki opłacanym linkom, nie musisz czekać na efekty płynące za organicznej wspinaczki na szczyt rankingu. Ads daje natychmiastowy efekt – pod warunkiem, że kampanie są ustawione zgodnie z reklamową sztuką!

„Gigantyczne zasięgi generowane w praktycznie każdym sektorze gospodarczym stanowią główny powód, dla którego przedsiębiorcy decydują się na uruchomienie reklamy w Google. Co w zamian może zaproponować wyszukiwarka? W przypadku dotarcia na pierwszą stronę listy z wyszukaniami potencjalnych partnerów biznesowych, Google zwiększa licznik unikalnych odwiedzin na stronie, ogólną renomę marki oraz – co najważniejsze – maksymalizuje dotychczasową sprzedaż.”

Nawet kilkaset procent większej widoczności i znacząco zwiększona sprzedaż

Aż 96% polskich internautów regularnie korzysta z Google, a zdecydowana większość z nich wertuje zasoby wyszukiwarki stricte pod biznesowym względem. Reklama usług czy chociażby produktów w sklepie e-commerce właśnie w takim miejscu jest doskonałym pomysłem. Tym bardziej, że Google świetnie odpowiada na potrzeby reklamodawców. Zależy Ci na długofalowym działaniu? Zacznij pozycjonowanie stron internetowych i zbuduj pomnik branżowego lidera w oczach odbiorców. Potrzebujesz natychmiastowych efektów dla sezonowej oferty czy promocji pojedynczego wydarzenia? SEO co prawda tutaj się nie sprawdzi, natomiast dzięki usłudze Ads Google nie pozostawia Cię na lodzie. Doświadczeni specjaliści z AFTERWEB podkreślają, że nawet kilkaset procent zwiększonej widoczności portalu jest możliwe do osiągnięcia. Jeżeli realizujesz marketing ze współpracy z ekspertami, możesz liczyć również na znaczącą poprawę wyników bieżącej sprzedaży. Z tego właśnie znane jest Google. Maksymalna efektywność każdego parametru, kluczowego przy pozyskiwaniu konwersji.

Udostępnij:

Artykuł Partnera

Leave a Reply

Koszyk