We wtorek, według informacji uzyskanych od kuratorów oświaty, w trybie mieszanym pracowało 294 przedszkola oraz placówki wychowania przedszkolnego, 302 pracowały zdalnie, reszta 14,7 tys. placówek pracowało stacjonarnie – podało w środę MEN.
Od soboty 24 października, do niedzieli 8 listopada, w całym kraju została wprowadzona edukacja zdalna dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych i dla wszystkich klas szkół ponadpodstawowych oraz dla słuchaczy placówek kształcenia ustawicznego i centrów kształcenia zawodowego.
Przedszkola i szkoły podstawowe działają bez zmian – tzn. stacjonarnie, wprowadzenie w nich nauki hybrydowej lub zdalnej wymaga zgody sanepidu.
Według danych MEN, z wtorku z godziny 14.00, według informacji uzyskanych od kuratorów oświaty na podstawie danych od dyrektorów, w trybie stacjonarnym pracowało 14 664 (96,1 proc.) przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego.
W trybie mieszanym, w którym część dzieci ma zajęcia w placówce, a część zdalnie, pracowały 294 (1,9 proc.) placówki typu przedszkolnego.
W trybie całkowicie zdalnym pracowały 302 (2 proc.) placówki.
W poniedziałek w trybie stacjonarnym pracowały 14 769 (96,8 proc.) przedszkola i placówki wychowania przedszkolnego, w trybie mieszanym – 254 (1,7 proc.), a w trybie zdalnym – 236 (1,5 proc.). (PAP)